Kuala Lumpur, dag 9 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur, dag 9 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur, dag 9

Blijf op de hoogte en volg Herman

16 September 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag is het een Nationale feestdag, Dus lekker uitgeslapen en ontbeten. Waarschijnlijk niet veel te doen, dus maar een wandelingetje gemaakt.
Verrassend genoeg vinden wij een sluiproute naar ons oude hotel waar we altijd verbleven, dus op bekend terrein. Gelukkig maar, dan kan Irma, als ik in het archief zit toch nog ergens heen.
Met haar gaat het goed, haar opgezwollen vingers zijn weer normaal van dikte, dat betekent dat de zwellingen onder de het gips waarschijnlijk ook minder worden. Ze heeft geen pijn, maar wel last van jeuk, dat is natuurlijk wel vervelend. Morgen hopen we meer te weten als we hopelijk de dokter zien in het ziekenhuis.
We dachten dat de winkels vandaag ook gesloten waren, maar de mall's zijn gewoon open. Dus zijn we gaan winkelen en heb ik een nieuwe fotocamera gekocht, dan kan Irma die van mij gebruiken.
's Middags kwam vriend Dennis en zijn vrouw Claudine even langs om een bakkie te doen en wat bij te praten, waarbij over en weer wat presentjes werden uitgewisseld.
Voor de rest niet veel meer beleeft, dus rust genomen. Ik begon mij erop te betrappen dat ik gauw geirriteerd raak van dingen die me niet aanstaan. Waarschijnlijk komt de spanning eruit die je uiteraard opgebouwd hebt met Irma's ongelukje.
Ik hoop dat ik dat morgen kwijt raak als we gerustgesteld bij de dokter weg komen.
Vandaag geen foto's.

  • 17 September 2014 - 09:53

    Tineke:

    Hoi!
    Ik ben blij om te lezen dat het plezier in de vakantie weer een beetje terug is. Met Irma komt alles ook wel weer goed. Wat de jeuk betreft... kun je niet aan een lange satépen komen, of anders een breinaald. Ik ben benieuwd naar de foto's die je met je nieuwe camera gaat maken. Irma zal waarschijnlijk door haar gebroken pols weinig foto's kunnen maken. Jammer, maar dat is nou eenmaal niet anders. Lekker dat de dag goed verlopen is. Hopelijk zet die trent zich voort. Succes bij de dokter morgen!
    Dikke kus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Actief sinds 05 Juli 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 28573

Voorgaande reizen:

02 September 2019 - 24 September 2019

Singapore-Kuala Lumpur-Malakka

07 September 2014 - 27 September 2014

Singapore-Kuala Lumpur-Langkawi

04 September 2011 - 26 September 2011

Rondreis Bali-Lombok

Landen bezocht: