Singapore, dag 19 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Singapore, dag 19 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Singapore, dag 19

Door: herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

26 September 2014 | Singapore, Singapore

Vanmorgen al erg vroeg aan het ontbijt, 07.00 uur. De apen vallen van schrik uit de bomen van deze vroege vogels.
Dan de koffers uit het huisje halen en een taxi naar vliegveld Langkawi.
Daar scheppen ze er een duivels genoegen in om je onnodig lang te laten wachten met inchecken en bagage afleveren.
Dan toch op weg en na een rustige vlucht komen we om 12.15 uur in Singapore aan.
Omdat we van het vliegveld af moeten voor de afspraak in het Medisch centrum moeten we door de immigratie en dan om 12.30 zitten we in MacDonald te wachten tot we weg kunnen naar het Medisch centrum voor onze afspraak om 16.30 uur. Uit verveling zet ik om 14.30 mijn mobi aan en ontdek ik tot mijn verbazing dat onze vriend Cedric
al heel vroeg contact gezocht heeft. Ik sms hem meteen en direct belt hij op met de mededeling dat de dokter hem heeft verzocht om contact met ons te zoeken om de afspraak te verzetten naar 15.00 uur. We racen met een taxi naar het Medisch centrum en worden direct doorgestuurd naar de dokter
Hij bekijkt de foto, genomen in KL en vindt het er goed uitzien, maar tot teleurstelling van Irma moet het gips er nog 3 weken om blijven zitten. Het is niet anders.
Terug naar het vliegveld en wachten op Cedric die zelf ook in het ziekenhuis zit voor onderzoek.
Om 18.00 uur meldt hij zich op het vliegveld en eten, drinken, praten nog wat en nemen dan afscheidt van elkaar.
Wij gaan door de controle en halen een vouche op die ons recht geeft op 2 uur verpozen in de Ambassador Lounge, waar je kan eten, drinken, douchen, uitzakken, computeren, enz.
Daar heb je recht op als je gedurende de reis van b.v. Langkawi-Singapore-Amsterdam langer dan 5 uur in Singapore moet wachten.
Dat komt goed uit, altijd beter dan moeten hangen in een hard stoeltje tot het tijd is.
Nog 30 minuten, dan gaan we vliegen.
Iedereen die de moeite heeft genomen om een opmerking te plaatsen, bedankt voor jullie support. Voor de anderen hoop ik dat zij evengoed lol hebben gehad in onze avonturen.
Tot ziens of horens.

• 27 September 2014 - 01:42

Coby:

Hoi Irma en Herman

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad
    Gelukkig is het weer hier ook aardig, dan is het een niet al te grote overgang.

Irma nog een paar weken sterkte met je gipsarm, groeten Coby