Langkawi, dag17 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Langkawi, dag17 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Langkawi, dag17

Blijf op de hoogte en volg Herman

24 September 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Vanmorgen 07.00 uur. Het begint te regenen, ik wordt er wakker van.
Nog geen kwartier later komt het met vrachtwagens uit de hemel vallen.
Tegen de tijd dat we gaan ontbijten, rond 09.00 uur, is het eindelijk bijna over. Helemaal droog komen we niet over, want het is onmogelijk de shuttledesk te waarschuwen omdat de huistelefoon dood is.
De rest van de dag zal het weer tegenvallen. Tegen 16.00 uur worden we opgehaald om naar onze dinercruise gebracht te worden. En waarachtig, het zonnetje begint zelfs waterig te schijnen. Een lange rit volgt naar de andere kant van het eiland waar we aan boord gaan van een grote catamaran. De trip die volgt op kalm water brengt je heerlijk tot rust met mooie beelden om je heen. Helaas is de zon weer weg, maar dat mag de pret niet drukken. Diverse mensen maken gebruik van de mogelijkheid om in een net achter de boot van het warme water te genieten, ik laat het maar aan mij voorbij gaan. Ik wordt te oud voor die grappenmakerij. Ik heb daardoor waarschijnlijk geluk want een van de meisjes wordt gebeten door een grote jellyfish, een grote kwal. Ze wordt gillend van de pijn aan boord gehesen en met azijn behandeld. Uiteindelijk wordt ze met een snelle boot van boord gehaald met haar man om naar het ziekenhuis gebracht te worden. De trip gaat door, en we worden vergast op een heerlijke barbecue. Helaas wordt de zonsondergang vergriept door zeedampen, maar niemand maalt daarom. Rustig terugvarend meren we rond 21.00 uur aan in de haven en gaan we terug naar het hotel waar we nog wat te drinken nemen.
Al met al een geslaagde dag.

• 25 September 2014 - 02:17

Coby:

Ondanks minder zonneschijn ziet het er wel goed uit bij jullie.Geniet nog even.

Bedankt voor jullie kaartje uit KL, groetjes Coby

• 25 September 2014 - 12:07

Bertus Zwierstra:

Nu jullie treffen het niet met het weer.
    Gelukkig viel het bootcruise niet in het water dus toch even genieten.
    Ik hoop dat de rest van jullie vakantie toch nog mooi weer geeft.
    groetjes

• 25 September 2014 - 15:09

Wil En Arie:

Wat leuk aan boord van die catamaran, het eten ziet er ook prima uit.
    Het gaat opschieten naar het einde van jullie reis.
    Een voorspoedige thuisreis en bedankt voor de mooie verslagen.
    Groetjes