dag 8, Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu dag 8, Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

dag 8, Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Herman

15 September 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Om 6 uur uit bed, er zijn wel andere dingen te bedenken dan dit op vakantie, maar het is niet anders. Eerst ontbijten, dan je fatsoeneren voor de dag, taxi in om je dan door het waanzinnige verkeer te laten crossen door de taxichauffeur.
Bij het Archief staat mijn vriend Dennis DeWitt al te wachten om mij de lastige eerste opgave door te loodsen.
Registreren, dan de boeken opvragen, en wachten dat ze te voorschijn zijn gehaald. Je bent gauw een uur verder voordat je kan beginnen.
Een paar uurtjes werken en dan is Dennis er weer om in het restaurant even te lunchen. Daarna gaat hij weer naar zijn werk en ga ik tot half 5 door met research. Ik ga weer heel veel tijd te kort komen, ik zal nog wel eens een keer terug moeten komen, maar ik ga proberen donderdag en vrijdag zo ver mogelijk te komen. 10 boeken, ik mag blij zijn als ik er 2 kan verwerken deze week! Helaas is het archief morgen dicht, een Nationale feestdag, en woensdag is er een afspraak gemaakt door de verzekering bij een dokter. Lekker geregeld, een inloop spreekuur van 9-11 uur, wie het eerst komt die het eerst maalt. Wat een verstand!. Hoe groot is de kans dat wij in die 2 uur nog aan de buurt komen denk je. We zullen wel zien.
Nog even geld opgehaald, want het stroomt uit je portemonnee.
nog even lekker gegeten en dan naar de kamer om een stukje te schrijven en dan te gaan slapen.

  • 15 September 2014 - 16:56

    John Oomen:

    Nou het is wel een werk vakantie. hopelijk heb je ook nog wat tijd om te ontspannen of kan dat alleen maar in de avond? Gr.

  • 15 September 2014 - 17:10

    Bertus:

    Nu je treft het niet, eerst Irma en nu een klote hotel.
    Ik Hoop dat je toch wel kan vermaken samen want daar ga je toch voor op vakantie
    Groeten van ons

  • 15 September 2014 - 23:06

    Tineke:

    Hoi!
    Ik denk dat we dit verslag kunnen kwalificeren als een mopperverslag. Ik heb ook niets over Irma vernomen. Je bent haar toch niet verloren onderweg? Wel een mooie foto. Dat dan weer wel. Probeer er morgen weer een gezellig verslag van te maken. Met ook wat nieuws over Irma als het kan. Uiteindelijk is er meer te beleven dan alleen maar het archief. Ben blij dat het eten wel gesmaakt heeft.
    Dikke kus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Actief sinds 05 Juli 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 28576

Voorgaande reizen:

02 September 2019 - 24 September 2019

Singapore-Kuala Lumpur-Malakka

07 September 2014 - 27 September 2014

Singapore-Kuala Lumpur-Langkawi

04 September 2011 - 26 September 2011

Rondreis Bali-Lombok

Landen bezocht: