Dag 21, Denpasar - Kuala Lumpur - Amsterdam - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Dag 21, Denpasar - Kuala Lumpur - Amsterdam - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Dag 21, Denpasar - Kuala Lumpur - Amsterdam

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

24 September 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is nu 22.48 uur plaatselijke tijd in Kuala Lumpur.
Na een onrustige vlucht van 2.5 uur van Denpasar naar Kuala Lumpur wachten we nu op het moment dat we kunnen boarden voor de vlucht naar Amsterdam.
Over de dag van vandaag is niet veel te vertellen, het is weer een wachtdag op het moment van vertrek.
De dag nog een beetje zoet gebracht in Sanur centrum, en dan om 16.30 uur naar het vliegveld.
Het zit er weer op, we hadden graag nog een tijdje gebleven, maar het is niet anders.
We kunnen terugkijken op een leuke vakantie waarin veel is gebeurt en veel gezien.
Alle volgers die ons intensief hebben gevolgd, bedankt voor jullie positieve berichten. Het deed ons goed dat jullie met ons meeleefden.
Voor degeen die in stilte onze vakantie gevolgd hebben, we hopen dat jullie net zo veel plezier hebben beleefd aan deze blog, als wij van onze vakantie.
Allen tot ziens.

• 24 September 2011 - 18:53

Tien:

Hallo,
    Ik had gisteren al afscheid genomen omdat ik niet verwacht had nog een verslag van jullie te krijgen. Maar goed, nogmaals... leuk met jullie meegereisd te hebben!!
    Goede reis en tot ziens in het Helderse!
    Groetjes...

• 24 September 2011 - 22:59

Inge:

Hallo pap en mam,
    Wat fijn dat jullie een leuke tijd hebben gehad. Wij hebben hier zitten genieten van de reisverslagen met de mooie foto's. Kan mij voorstellen dat jullie er niet naar uit zitten kijken naar Nederland terug te keren (zeker met dit weer hier), maar ik zal blij zijn jullie stemmen weer te horen.
    Prettige reis en rustig aan.... tot snel

Veel liefs
    Lex, Inge en de meisjes :-)