Dag 5 Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Dag 5 Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Dag 5 Singapore

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

07 September 2019 | Singapore, Singapore

We hebben vandaag besloten om niet al te veel te doen.
Na het ontbijt even naar een ATM gelopen om de financiën een beetje bij te spijkeren en daarna terug naar het hotel om wat kleren te wassen en te drogen hangen. Daarna lekker relaxen met koffie met gebak.
De lunch doen we in het hotel en daarna met de bus naar Chinatown.
Rustig er door heen gelopen en daarna met de bus weer terug.
We sluiten de middag af met een uurtje slapen op bed om weer wat bij te tanken.
Terug naar Clarke Quay om te eten, dit keer een lekkere steak en Irma vis, de rijst komt ons even de oren uit.
In het hotel nog een uurtje onderuit gezakt met een groot glas bier en daarna naar de kamer om het een en ander op te ruimen.
Morgen komt vriend Cedric langs, ik ben benieuwd wat hij wil gaan doen, we laten ons verrassen.

• 07 September 2019 - 16:33

Arie EnWil:

Een rustige dag hoort er ook bij, even bijkomen.

• 08 September 2019 - 11:12

John Oomen:

Nou het is tot nu toe op de usb stick na een rustige reis geweest ik hoop dat er nog veel spannende dingen komen.

• 08 September 2019 - 16:41

Tineke:

Hallo luitjes,
    Tot nu toe was ik er niet aan toe gekomen om jullie reisverslag te lezen, maar Jack heeft mij iedere dag bijgepraat. Vandaag heb ik dan eindelijk mijn krent voor de pc gezet, en ik krijg het idee dat Singapore een beetje een teleurstelling is gebleken deze keer. Hopelijk maakt jullie volgende bestemming dat weer een beetje goed. Is Irma weer een beetje opgeknapt? Ik las op Fb dat ze in het begin van de week in de lappenmand heeft gezeten. Stel je verwachtingen een beetje bij zodat je niet opnieuw teleurgesteld wordt. Jullie zijn alle twee een jaartje ouder geworden sinds de vorige keer dat jullie in Indonesië waren, wat zijn weerslag nou eenmaal heeft op het lichaam. Goede reis naar jullie volgende bestemming, en ik wens jullie heel veel plezier!

• 13 September 2019 - 09:58

Mary:

Hoihoi, ik ben wat achter met lezen van jullie reisverslagen. Maar vind het leuk om jullie trip mee te maken via de reisverslagen. Hoop dat jullie wat uitgerust zijn met de extra rustpauze. De warmte en leeftijd en ook dat jullie beiden ziek zijn geweest speelt toch mee dat het wat minder flexibel gaat dan je hoopte. Wens jullie dat ondanks alles jullie volop genieten van jullie reis. Het is misschien wijs om aan te passen aan de leefwijze daar, door 's middags een kleine rustpauze in te lassen Met ons klimaat zijn we gewend te haasten en 's middags van alles te ondernemen. Geniet van je reis in je eigen tempo. Lieve groetjes en veel plezier.