Dag 20 Malakka/Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Dag 20 Malakka/Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Dag 20 Malakka/Kuala Lumpur

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

22 September 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik heb niet veel te melden vandaag.
Normale tijd op, ontbijten, koffers klaar maken en afwachten tot de taxi ons komt ophalen.
We treffen een kamikazepiloot in een oude taxi, maar wonderwel komen we heel in KL terug.
Het voelt weer vertrouwt, en de kamer is een stuk groter dan in Malakka, dus dat is wel lekker.
Eerst even geluncht, want dat was er bij ingeschoten en daarna gedeeltelijk uitpakken van de koffer. Vervolgens eten en ik ga er voor zitten om de F1 race te bekijken. Spannend.
Stukje schrijven en naar bed. Meer is er niet te beleven.
Morgen zien we verder, geen foto's vandaag.

• 22 September 2019 - 18:05

Arie EnWil:

Wij weten niet of er nog een verslag.zal komen,bedankt dat jullie ons op de hoogte gehouden hebben.
    Een veilige en snelle thuisreis. lp

• 22 September 2019 - 19:00

John En Nel:

Rustige terugreis.

• 23 September 2019 - 10:35

Mary:

Als men bekend is met bepaalde routes, gaan chauffeurs zich vaak roekeloos gedragen. Maar gelukkig zijn jullie heelhuids aangekomen op plaats van bestemming. Lekker nietsdoen en alles op je gemak, is ook heerlijk. Kun je je voorbereiden op de lange terugreis naar koele Nederland. Het is trouwens een echte start van de herfst vandaag. Gisterenavond was het nog een warme zwoele avond. Leek wel of je in de tropen was. Vandaag is het heel anders, een echte herfstdag. Verheugen jullie er maar op als jullie weer hier in het Hollandse zijn. :) . Lieve groetjes van ons.