Dag 19 Malakka - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Dag 19 Malakka - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Dag 19 Malakka

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

21 September 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag is een dag van het absolute niets doen!
Eerlijk gezegd zitten we er allebei er een beetje doorheen, bij Irma begint de hitte de tol te eisen, voor mij is het alle dagen worstelen tegen de pijn wat vermoeiend werkt.
We zitten bijna aan het einde van de reis, nog twee dagen en dan zit het er helaas op. Helaas ja, ondanks alles hebben we het uiterste eruit gehaald wat er in zat en we hebben er weer van genoten. Bijna alles hebben we kunnen doen wat we wilden doen en hebben de banden met onze vrienden weer kunnen aanhalen.
Ook het weer heeft niet tegen gezeten ondanks de smog, daar hebben wij niet veel last van gehad. Met verbazing hebben wij naar al die mensen en kinderen gekeken die met mondkapjes oplopen, het ergste is dat de meesten met mondkapjes rondlopen die geen enkele functie hebben omdat er geen filters inzitten, men laat zich gek maken door de media en laten zich belazeren door de mondkap industrie en verkopers.
Maar goed, vanmorgen nog een klein stukje gelopen en koffie gedronken na het ontbijt waarbij we met stomme verbazing hebben gekeken naar enkele honderden mensen die waarschijnlijk door een bedrijf op een uitje getrakteerd werden en allemaal gele hesjes droegen. Ze liepen als mieren door de stad heen.
's Mddags naar de F1 trainingen gekeken en na het nuttigen van een lichte maaltijd naar de plaatsingen voor morgen.
Morgenochtend na het ontbijt de koffers en tassen naar beneden brengen en uitchecken, om 14.00 uur worden we door een taxi opgehaald om weer voor 2 dagen naar Kuala Lumpur gebracht te worden, naar hetzelfde hotel waar we al eerder verbleven.
Maandagavond op het vliegtuig naar huis via Singapore.

• 21 September 2019 - 17:29

Coby:

leuk die gele hesjes, haha

• 21 September 2019 - 23:34

Truus:

Herman en Irma hartelijk dank voor jullie reisverslagen Herman je bent een uitmuntend verteller je schrijft zoals je bent en zo jullie weer in Nederland bent een tijdje koest houden doe je dat? Nog fijne dagen en komen jullie weer gezond welkom thuis Liefs Truus.

• 22 September 2019 - 13:19

Corrie Robben:

Het heeft jullie niet aldoor meegezeten maar toch veel mooie dingen gedaan en gezuen. Geniet van jullie laatste uren en wij wensen jullie een veilige terugreis. Groeten van Joost en Corrie.

• 22 September 2019 - 14:28

Mary:

Grappig die gele kleur. Val je gelijk op en gemakkelijk je groep weer terug te vinden wanneer je teveel met foto's maken of je gsm bezig bent. :) Jullie bedankt voor de interessante reisverslagen. Het was ook fijn om bijbehorende foto's te zien waar de tussentijdse tripjes naar toe gingen. Jammer dat de fysieke problemen op de reis hinderden. Maar ja, leeftijd gaat ook natuurlijk meespelen. Ik denk dan altijd, je geest is jong, maar je lichaam doet niet zoals jij het wilt. Zoals je al bovenstaand verslag aangaf, dat jullie het uiterste hebben uitgehaald wat er in zat en en weer hebt genoten. En dat is het voornaamste. Een heel goede reis naar jullie tussenstop en de vlucht naar huis. Lieve groetjes van ons .