Dag 2 Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Dag 2 Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Dag 2 Singapore

Blijf op de hoogte en volg Herman

04 September 2019 | Singapore, Singapore

Geweldig, de dag begint weer goed!
We waren zo afgepijgerd gisterenavond dat we ons vanochtend versliepen en pas om 11.00 uur uit bed kwamen. Gevolg, geen ontbijt meer want dat was om half 11 afgelopen. Ondanks onze smeekbede om toch wat te kunnen eten belanden we uiteindelijk in het aangrenzende restaurant om daar wat te eten, eigen kosten dus een kostbaar slippertje.
Na het eten zijn we een eind gaan lopen om het hoofd weer helder te krijgen en maakten gelijk van de gelegenheid gebruik om te kijken hoe ver en lang het lopen was naar Marina Bay waar we vanavond de lichtshow willen bekijken. Het was te doen.
Vervolgens geprobeerd om contact te krijgen met vriend Cedric en na veel moeite toch contact gekregen en een afspraak gemaakt om elkaar daar te ontmoeten.
Volgens afspraak om 18.00 uur aanwezig bij het Raffles MRT station, maar wie er kwam, geen Cedric. Nog een uur gewacht en enige gesprekken verder besloten we maar door te lopen naar de Merlion in de Marina Bay, daar zouden we elkaar dan ontmoeten.
We hebben een mooie lichtshow gezien maar geen Cedric. Ik ben benieuwd of hij morgen nog contact opneemt.
Na de lichtshow hebben we bij Marina Bay lekker saté gegeten met wat te drinken en daarna weer naar het hotel terug gelopen. Daar nog even wat gedronken en daarna naar onze kamer om dit verslag te schrijven.
We moeten morgen maar bekijken waar we heen gaan.

• 04 September 2019 - 23:06

Truus Rinkel-Lakenman:

Hallo Herman en Irma
    Het is weer een leuk reisverslag, gelukkig dat je weer wat beter voelt, en jullie hebben het vast naar jullie zin. Hoe is de temperatuur een beetje uit te houden? nou Herman vind het natuurlijk heerlijk.houd jullie goed en geniet maar lekker, foto`s zijn ook te zien, groetjes Truus.

• 05 September 2019 - 14:57

Arie En Wil:

Ontbijt gemist, maar dat bord saté maakt een hoop goed.

• 11 September 2019 - 10:29

Mary:

Hallo Herman en Irma, toch heerlijk dat je hebt kunnen uitslapen, alleen minder van missen van ontbijt. Is het uit eten prijzig dan in Singapore? Leuke foto's van jullie beiden.