Vooravond vertrek - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Vooravond vertrek - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Vooravond vertrek

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

01 September 2019 | Nederland, Den Helder

Aan de vooravond van ons vertrek morgenochtend denk ik toch nog even terug aan de periode van pijn en ziekte die ik de afgelopen maanden had opgelopen en die bijna hadden geleid tot het annuleren van deze reis.
Door een wonder was ik ineens van de pijn af en gelukkig was er nog voldoende tijd om enigszins te herstellen en hopelijk onze reis te gaan maken.
Alles staat klaar om morgenochtend met de trein van 05.30 uur naar Schiphol te vertrekken en om 11.15 uur te vertrekken naar Singapore.
Zoals altijd houd ik weer een reisverslag bij zodat belangstellenden ons kunnen volgen tijdens de reis.
Ik hoop dat jullie er plezier aan beleven.

• 01 September 2019 - 15:07

Inge Oomen:

Lieve pap en mam,

Wij wensen jullie veel plezier op deze reis, waar jullie zo lang naar uitgekeken hebben. Ben zo blij dat het door mag gaan, zeker gezien de afgelopen maanden. Fijne reis en kom aub gezond en wel weer thuis.
    Veel liefs xxx
    Inge, Lex en de meiden

• 01 September 2019 - 16:12

Coby:

Goede reis gewenst

• 01 September 2019 - 18:58

Bertus Zwierstra :

Goede reis en veel plezier toe gewenst

• 02 September 2019 - 17:37

Arie EnWil:

Goede reis en leuk dat er weer een reisverslag komt.