Proloog - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Proloog - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Proloog

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

05 September 2014 | Nederland, Den Helder

Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we zondag vliegen, eerst naar Singapore, de volgende zondag naar Kuala Lumpur, weer een zondag verder naar Langkawi, en dan op 26 September terug naar huis. Totaal dus drie weken.
De eerste week in Singapore zal spannend zijn, we logeren bij een penvriend, en dat is de eerste keer dat we zoiets doen. Hoe zal dit verlopen, we zijn de vrijheid van een hotel gewend en nu moet je ook rekening houden met iemand anders. Ik ben benieuwd.
De week in Kuala Lumpur ga ik zelf weer het Maleisisch Archief in voor stamboomonderzoek, en Irma zal zich zelf overdag bezig moeten houden, dat gaat wel lukken hoor. Daar hopen we ook nog een dag op te trekken met een andere vriend die daar woont.
De laatste week op Langkawi gaan we genieten van het prachtige eiland en wat rondkijken en luieren.
Als het goed gaat hoop ik jullie dagelijks weer bij te praten hoe het met ons vergaat met wat leuke foto's.
Tot dan.

• 06 September 2014 - 00:28

Tineke:

Wij wensen jullie een hele goede reis en een heerlijke vakantie toe!
    Ongetwijfeld gaan jullie weer een paar hele mooie weken beleven. Wij zien dan ook vol verwachting jullie reisverslagen tegemoet.Geniet! Wees voorzichtig! En pas goed op elkaar.

• 06 September 2014 - 11:57

Bertus Zwierstra:

Herman en Irma een goede en voorspoedige reis toegewenst en mooi weer

• 06 September 2014 - 14:40

Arie En Wil:

Een heel voorspoedige heenreis en veel plezier, wij zullen jullie verslag tijdens deze reis volgen

• 11 September 2014 - 17:05

Pe Entruus:

Herman en Irma, We krijgen net het eerste reisverslag binnen, het is altijd leuk om de verhalen te lezen, gelukkig is jullie reis goed verlopen. Heel veel plezier en zullen weer genieten van jullie belevenissen. groeten pe en Truus.