Dag 10 Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Dag 10 Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Dag 10 Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Herman

12 September 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag op een normale tijd uit bed en op ons gemak ontbeten.
Voorzichtig proberen we of mijn benen de weelde kunnen dragen maar al snel gebeurt waar ik al voor vreesde, ik had geen goede dag.
Dat noodzaakt ons om ons te vermaken dicht bij het hotel dus kan ik jullie nu al vertellen dat we niet veel gedaan hebben, hier en daar wat gegeten en wat gedronken en proberen om hetgeen wat we morgen van plan zijn te volbrengen.
Gisteren stelde onze vriend Dennis voor om naar een oud fort te gaan, dit soort dingen hebben nu eenmaal mijn interesse. We gaan er in ieder geval voor om het te doen en zien wel waar het schip strandt.
Vanavond nog even over de vreetstraat gelopen achter ons hotel, een straat met allemaal restaurants en eettentjes, een leuk gezicht om te zien.
Vroeg naar bed om zoveel mogelijk rust te nemen voor morgen.

• 12 September 2019 - 15:30

Arie EnWil:

Jammer, even noodzakelijk rust hoop dat het dan beter gaat.

• 12 September 2019 - 19:49

Corrie:

Jeetje luitjes. Wat zullen jullie balen dat de reis niet gast zoals jullie zouden willen. Wij hopen dat het morgen beter gaat. Geniet van wat jullie wel kunnen doen. Groet van Joost en Corrie.

• 13 September 2019 - 10:38

Mary:

Wat vervelend dat jullie ongemak hebben van de benen. Hoop door rust dat je dan wat beter voelt. Misschien dat een massage helpt. Je weet nooit. Succes!