Langkawi, dag 18 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Langkawi, dag 18 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Langkawi, dag 18

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

25 September 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Onze laatste volle dag hier op Langkawi.
We maken er een rustige dag van, koffers nakijken, wat kan weg en wat moet mee. 's Middags verposen bij het zwembad, daarna even een tukkie en dan eten. Hoewel, veel trek hebben we niet. Daarna nog even nazitten in de lobby met een latte en een biertje.
Morgen vroeg ontbijten, daarna meteen de koffers ophalen uit ons huisje en naar het vliegveld van Langkawi voor de vlucht van Singapore.
Misschien dat ik morgen op het vliegveld van Changi nog even een berichtje maak om te melden hoe het met Irma gegaan is bij de arts in Singapore. Ze hoopt dat het gips eraf kan, maar ik heb zo mijn twijfels.
Wij gaan zo slapen.

• 25 September 2014 - 19:23

John Oomen:

Nou jullie doen het rustig aan dus. Een hele goed terugreis en tot ziens.

• 26 September 2014 - 14:14

Arie En Wil:

Een voorspoedige vlucht en wel thuis.