Langkawi, dag 16 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Langkawi, dag 16 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Langkawi, dag 16

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

23 September 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Wat zullen we deze dag eens gaan doen. Het weer is redelijk dus besluiten we om naar het havenstadje Kuah town te gaan. Dit schijnt de hoofdstad van het eiland te zijn waar alle ferry''s vertrekken en aankomen naar dit eiland. Dus een taxi besteld en deze chauffeur is tijdens deze trip onze steun en toeverlaat. Een aardige man.
Het stadje is niet buitengewoon groot maar wel uitgestrekt.
Net op het moment dat wij willen winkelen begint het pijpenstelen te regenen. En het houdt voorlopig niet op. Dus gaan we maar wat eten en drinken. De lol is er wel een beetje af en besluiten terug te gaan. Eerst nog even naar de haven en wat foto's nemen tussen de regendruppels door. Dan terug, onderweg steken we nog even op in een ander havenplaatsje en dat was het dan. Terug in het hotel besluiten we een dinercruise te boeken voor morgenmiddag, met barbecue aan boord en genieten van de zonsondergang, hoop ik. Je leest wat twijfels, maar dat komt omdat het weer morgen ongeveer hetzelfde zal zijn dan vandaag.
Na gegeten te hebben terug naar ons huisje, verslagje maken, wat lezen en dan maar slapen. Het regent weer.

• 24 September 2014 - 09:34

Tineke:

Hoi!
    Wat jammer van het weer! Maar ja, je zit daar nu eenmaal dus moet je er maar het beste van maken. De foto's zijn wederom mooi. Mooie kiek van de roofvogel trouwens. Het zal je opgevallen zijn dat ik de vogel niet bij naam noem. De reden is dat ik altijd de verkeerde naam noem. Vandaar. Foto vier zou een opname kunnen zijn van de marinewatersportvereniging in onze woonplaats. Al die jachthavens lijken op elkaar. Als foto zes een sfeerimpressie is van jullie hotel, dan ziet dat er niet slecht uit. Hier is het 13 graden en het zeikt van de lucht. Dus hier wil je op dit moment ook niet wezen. Hoop dat jullie met de barbeque-trip mooi weer hebben.
    Dikke kus...