Langkawi, dag 15 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Langkawi, dag 15 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Langkawi, dag 15

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

22 September 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Zoals onszelf beloofd, vandaag een zwembad dag.
Wederom rustig begonnen met een laat ontbijt, daarna omkleden en insmeren en rond 11.30 een plekje bij het zwembad zoeken.
Buiten het lekker liggen zonnen en zwemmen, is het ook leuk om naar mensen te kijken, wat ze aan hebben en hoe ze zich gedragen. Opmerkelijk veel zwart gesluierde vrouwen die met kleren en al het zwembad in gaan.
Ik kan geen hoogte krijgen van het Islamitisch geloof, mannen kunnen en mogen alles, vrouwen moeten alleen maar dienstbaar zijn en moeten zich alles laten welgevallen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van God of Allah.
Maar goed, lekker rustig de dag door gebracht, morgen even buiten het resort kijken in een havenstadje.
Inmiddels hebben we een afspraak kunnen maken met de behandelend arts in Singapore voor een laatste check-up van Irma's pols. Dit moet gebeuren in de 12 uur durende overstap tijd in Singapore. We komen rond 12.00 uur aan en gaan om 24.00 uur weg. De afspraak is on 16.30 uur. Laten we hopen dat ze zonder het gips open te snijden kan gaan vliegen naar Amsterdam.
Nog even televisie kijken of lezen en dan slapen.

• 22 September 2014 - 19:17

Joost En Corrie:

Jullie maken toch een hoop leuke dingen mee. Wij wensen jullie nog een leuke week.

Joost en Corrie

• 22 September 2014 - 19:55

Tineke:

Hoi!
    Dat ziet er goed uit zeg!! Dat doen jullie goed zo'n dagje zwembad. In Den Helder is het 16 graden geweest vandaag, dus je begrijpt dat een dagje zwembad zoals jullie dat daar hebben, hier geen optie is. Maar goed. Daar hebben jullie dan ook een hoop geld voor betaald. Geniet!... nu het nog kan.
    Dikke kus...

• 23 September 2014 - 01:33

Coby:

Hoi Irma en Herman,

Dit ziet er relaxed uit, lekker nog even genieten van al het moois
    En dit keer gelukkig wel veel zonneschijn!
    Dat was wel eens anders.
    hartelijke groet Coby