Kuala Lumpur, dag 13 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur, dag 13 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur, dag 13

Door: Herman Oomen

Blijf op de hoogte en volg Herman

20 September 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag hebben we een uitslaap dag. Na het ontbijt gaan we op pad om wat winkelmalls te bezoeken. Niet dat we van plan zijn om veel te kopen maar je moet toch wat te doen hebben. Tussendoor lekker geluncht en moe gelopen weer naar het hotel. Daar hebben we vast de koffers op orde gebracht en ingepakt, zover dat we morgen alleen nog het restant erin moeten doen.
Geen zin meer om veel te eten hebben we wat licht gegeten en wat tijd door gebracht in de lobby, kijkend naar de plaatsing tijden van de Singapore F1 van zondag. Daarna een stukje voetbal, maar dat was niet erg boeiend.
Je zal wel denken, dan ga je toch naar buiten wat anders doen, maar vanaf 15.00 uur tot nu heeft het ontzettend hard geregend. Dat nodigt niet uit om lekker weg te gaan. Elke dag regent om deze tijd, je kan de wekker erop gelijk zetten. Niet een beetje regen, nee, het komt met vrachtwagens uit de lucht vallen.
We komen de avond wel door. Morgen weer vliegen.

• 20 September 2014 - 16:07

Truus:

Hallo Luitjes, Hier bij stuur een berichtje van ons, we genieten van jullie verhalen en foto`s ik had wel eerder willen reageren maar ben een paar dagen weer naar het ziekenhuis geweest opnieuw een cardioversie binnen 4 weken. We hopen dat jullie nog een mooie vakantie hebben met geen moeilijkheden! Dus heel veel plezier en de hartelijke groeten Pè en Truus.

• 20 September 2014 - 17:59

John Oomen:

Nou na een dagje rust gaan we weer verder. Waar gaat de reis nu verder naar toe of is het al weer einde vakantie. Ik hoop van niet. Genieten maar. Groeten vanuit een grijs Katwijk

• 21 September 2014 - 11:51

Bertus Zwierstra:

hallo daar, na een doe vakantie nu een weekje naar het strand.
    Je verslagen met plezier gelezen en de mooie foto's er bij.
    Het gaat nu goed de verslagen op je eigen laptop te schrijven?
    De foto's zijn ge maakt met je nieuwe camera neem ik aan , zijn mooi scherp.
    Nu prettige vakantie verder zonder ongelukjes .
    groetjes van ons

• 21 September 2014 - 13:18

Tineke:

Hoi!
    Lekker zo'n uitslaapdag. Jammer alleen van het weer. Hebben jullie geen boek bij je zodat je wat kunt lezen? Mooie foto's hebben jullie weer gemaakt. Misschien is het een idee om bij de foto's wat uitleg te geven? Nou, goede reis naar jullie volgende bestemming. Wij hopen dat jullie laatste week een mooie afsluiting mag zijn.
    Dikke kus...