Kuala lumpur, dag 12 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Kuala lumpur, dag 12 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Kuala lumpur, dag 12

Blijf op de hoogte en volg Herman

19 September 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag de laatste dag in het archief.
Vroeg op pad om nog zo veel mogelijk te kunnen doen. Dat is grotendeels gelukt. Om 13.00 uur ging ik lunchen in het restaurant en bij terugkomst was het archief gesloten. Bleek er een biduurtje te zijn, had wel leuk geweest als ik het ook had geweten. Gelukkig kwam er iemand van de uitgifte balie langs en die liet mij binnen zodat ik toch nog wat kon doen.
Gisteren had ik een afspraak gemaakt voor een taxi naar en van het archief, maar weer stond ik aan het eind van de middag 2 uur buiten te wachten in de plensende regen op een taxi. Teneinde raad heb ik mijn vriend Dennis maar gebeld om het hotel te bellen waar de taxi bleef, 20 minuten later was hij er. Ze zullen het wel vergeten zijn. Bij terugkomst heb ik ze even toegesproken, niet dat het wat helpt.
Irma heeft de dag zoet gebracht met shoppen in het grote winkelcentrum in de buurt en lezen en televisie kijken in de lobby.
Eten hebben we in ons oude restaurantje in Bukit Bintang gedaan, het blijft een geweldig zaakje met lekker eten.
Morgen gaan we samen shoppen op ons gemak in een ander gedeelte van de stad.
Het inchecken voor zondag heb ik vanavond even gedaan, daar hebben we geen omkijken meer aan.

  • 20 September 2014 - 16:54

    Wil En Arie:

    Een late reactie maar wij hebben net verslag 5 t/m 12 gelezen. Wij zijn n.l. een weekje weg geweest.
    Fijn dat het met Irma haar pols beter gaat en dat jullie ondanks dat probleem toch genieten.
    De verslagen zijn leuk om te lezen en mooie foto,s.
    Groetjes



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Actief sinds 05 Juli 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 28567

Voorgaande reizen:

02 September 2019 - 24 September 2019

Singapore-Kuala Lumpur-Malakka

07 September 2014 - 27 September 2014

Singapore-Kuala Lumpur-Langkawi

04 September 2011 - 26 September 2011

Rondreis Bali-Lombok

Landen bezocht: