Kuala Lumpur, dag 10 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur, dag 10 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Herman Oomen - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur, dag 10

Blijf op de hoogte en volg Herman

17 September 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen al vroeg naar het ziekenhuis. Na enig heen en weer gepraat wordt het hun duidelijk hoe de vork in de steel zit en wordt Irma ingeschreven. Al heel vlot zitten wij bij de dokter en leggen de situatie uit. Volgens hem is het geen punt om met gipsarm en al het vliegtuig te nemen naar Amsterdam zolang zij maar veel beweegt met de arm en omhoog houdt als ze zit. Ook kan het gips aan één kant worden ingesneden zodat de steun zo veel mogelijk behouden blijft. Dat wil hij ook wel laten doen, maar dan moeten wij terugkeren naar KL. Ik leg hem uit dat we dat laten doen in Singapore tijdens de 12 uur durende wachttijd. Ik moet daar alleen nog een afspraak voor maken. Wat rest is een maken van een foto om te kijken of het allemaal nog goed zit.
Gelukkig is dat zo, het is goed gezet, voor 90% , als zij de andere 10% ook wil dan zal dat chirurgisch moeten gebeuren. Nou dat zien we wel in Nederland. Opgelucht verlaten we het ziekenhuis.
's Middags boeken we een sighttour door KL, het meeste hebben we al eerder gezien maar het is leuk om het weer eens te doen en de camera uit te testen. Achtereen volgend wordt het Lands museum, het paleis van de koning, het War museum en gebouwen uit de Engelse tijd, gebouwd in Moorse stijl met een bezoekje vereerd.
We eten ergens in de stad en keren dan weer terug naar het hotel om nog even andere dingen te regelen en het verslag te schrijven.
Morgen weer naar het archief en Irma zal de dag weer op eigen initiatief moeten doorbrengen.

• 18 September 2014 - 10:11

Tineke:

Hoi!
    Wat een goede berichten hadden jullie ons te melden. En wat een mooie foto's hebben jullie ons gestuurd. Zo te zien is KL, net als andere grote steden een stad van tegenstellingen. Want ik neem aan dat naast alle pracht en praal ook armoede een plek in deze wereldstad heeft. Maar de indrukken die jullie ons d.m.v. van de foto's geven laten zien dat er genoeg moois te zien valt. Fijn dat het met Irma goed gaat en dat jullie bezoek aan de arts een positieve ervaring is geweest. Dat geeft rust, en stelt jullie in staat om nog even volop te genieten van de resterende dagen van jullie vakantie.
    Dikke kus...